2011-01-24

我老公係個小 PA


我老公係港台既小 PA,人工唔高,工時長,要勞動,可謂捱驢仔之工作。

朋友問我點睇佢喺港台工作。嗯,我諗啊諗,第一下就諗:如果佢冇咁忙就好喇。不過除左忙之外(其實比起其他傳媒既PA,可能已唔算忙),我又點睇佢拍既野呢?

嗯,質素上算不上完美,但係,有空間俾佢發揮,已經好好。

有一次佢度橋,我同佢傾啊傾啊,一傾就傾到三點。傾完我覺得好滿足,因為當你有諗法又有空間,製作真係好鬼正。而呢個節目將會喺三色台播,有成幾十萬嘅觀眾。雖然最後由條橋到成事或會有好多難以控制嘅地方,但如果有觀眾睇完你個節目後又有啟發,的確係件好正嘅事。

所以,我好 proud of 我老公呢,嘻嘻。

工作中的葉生與主動幫手的葉閃


No comments:

Post a Comment